ניסור בטון בצפון

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר בצפון

בטון טופ ביצענו עשרות פרוייקטים מוצלחים באזור צפון. זמינות 12 שעות ביממה.

הם חיפשו איכות חיים, מרחבים, בתים פרטיים וקהילה חמה, הם עזבו את העיר הגדולה ועברו לצפון והם לא מצטערים אפילו לרגע. דנה ושמואל בנו את ביתם בשדה נחמיה, אופירה ומתן בחרו את ראש פינה, גדי ואודליה גרים ברמת הגולן, אבל לכולם יש מכנה משותף אחד, כולם נעזרו בשירותים של חברת "בטון טופ", החברה המובילה בתחום ניסור הבטון כאשר הם בנו את ביתם.

סיור קצר בבתים חשף בפנינו דירות מרווחות, עיצובים מקוריים, פינות מיוחדות, איכות חיים וכיף של מגורים. החלטנו לפגוש את משה רוימי בעל חברת "בטון טופ", אחת החברות המובילות בתחום ניסור הבטון, ולקבל מידע וטיפים על הטרנד הלוהט בענף הנדל"ן ניסור וחיתוך בטון.

קצת עלינו

דנה ושמואל, אופירה ומתן ולקוחות רבים נוספים שבחרו בחברת בטון טופ מספרים:

חברת בטון טופ היא חברה מקצועית ומנוסה העוסקת בעבודות ניסור בטון, קידוח בטון והריסת מבנים עשרים שנים בקירוב, תוך התמחות מקצועית בבטון, היכרות עם החומר ושיטות העבודה המתקדמות ביותר ועבודה באמצעות מיטב הטכנולוגיה עם המכשירים החזקים והמדויקים ביותר הקיימים כיום בשוק.

החברה מספקת עבודה מקצועית, באחריות מלאה, ותוך הקפדה על כל תנאי הבטיחות הנדרשים, בסטנדרטים המחמירים ביותר. כל פנייה להצעה נענית באופן אישי על ידי מנכ"ל החברה מר משה רוימי, איש מקצוע מן השורה הראשונה, אשר מלווה כל פרויקט באופן אישי ואחראי על כל שבעת צוותי העבודה המקצועיים בחברה, עד לסיום ולשביעות הרצון המלאה של הלקוח.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור הצפון חייגו 00000000

בצפון הארץ, החל מחיפה ועד מטולה, לרבות צפון מזרח, יישובי הגולן, הכינרת ואחרים, קיימים לא מעט יישובים וותיקים הכוללים מבנים מיושנים מאוד. בזכות פרויקטים דוגמת פינוי בינוי, תמ"א 38 ופרויקטים פרטיים לשיקום מבנים, ישובים וותיקים בצפון זוכים לעדנה ולהתחדשות, כאשר קבלני הבינוי והשיפוצים מחפשים להסתייע בשירותיו של קבלן ניסור בטון בצפון.

עבודות בנייה כוללות בתוכן מגוון רב של סוגי עבודות, המקוטלגות לפי סוג החומר, אופן ביצוע העבודה, מטרותיה ועוד. קבלן בינוי המנהל את אתר הבנייה נעזר לא אחת בקבלני משנה למטרות שונות, כאשר צוות העובדים במקום כולל מנהל עבודה, מפקח בנייה ועובדי בנייה כלליים, ומטלות מיוחדות מבוצעות על ידי קבלני משנה בניהם קבלני אינסטלציה, קבלני הריסה, קבלני חשמל ונוספים.

להבדיל מאתר בנייה חדש בו כל הפעילות מתחילה מהכנת הקרקע והתשתית ובנייה בפועל בהתאם לתכנית האדריכלית, אתרים בהם קיימים מבנים ודורשים שיפוץ, חידוש או הריסת המבנה כליל, מצריכים תכנית שונה ועל פי צורך אליהם יזומן לרוב גם קבלן ניסור בטון.

הבטון ידוע כחומר קשה וחזק במיוחד, המשמש רבות את תעשיית הבנייה בזכות תכונותיו. כחלק מעבודות שיפוץ ושיקום מבנים נדרש לא אחת הצורך לחתוך בבטון למטרות קביעת דלת או חלון, ליצירת משטחים פונקציונאליים (משטחי עבודה במטבח תוך התאמתם לקיבוע כיריים, כיור וכדומה) ולמטרות נוספות.

כלי העבודה שבאמצעותם מבצעים ניסור בבטון הם כלי עבודה מסוגים שונים, אך המכנה המשותף לכולם הוא השימוש בדיסק היהלום, בדיוק כמו כורי השיש שחיפשו מינרל חזק שיוכל להתגבר על חומר השיש הקשה, כך גם קבלי ניסור הבטון משתמשים בחומר היהלום כדי לנסר בדייקנות את חומר הבטון המזוין. חומר הבטון נחשב לחומר קשה במיוחד, אך היהלום קשה עוד יותר. היהלום הוא אחד המינרלים העוצמתיים ביותר בטבע וכשמשתמשים בו לניסור הבטון אפשר להגיע לתוצאות מרשימות ומדויקות בעבודה קלה ומהירה, יחסית לשיטות ניסור אחרות.

ניסור בטון היא עבודה הנדרשת להתבצע באמצעות כלי עבודה חדים ועוצמתיים במיוחד, ברמת דיוק וגימור גבוהה במיוחד ובבטיחות מלאה. בבחירה של קבלן ניסור בצפון ובכלל יש לתת את הדעת על מספר פרמטרים חשובים:

אופן ביצוע העבודה והציוד– קבלן עבודה ושיפוצים אשר אינו מנוסה בתחום ניסור בטון ואינו מביא אתו ציוד מקצועי לניסור בטון עשוי לפגוע בתשתית ולגרום להתפוררות ובקיעת הבטון באופן שאינו ניתן לתיקון. בהזמנת קבלן ניסור בטון יש לוודא כי מדובר בקבלן מורשה, מנוסה ומחזיק בציוד ייעודי לניסור בטון הכולל ציוד ניסור עוצמתי העומד בעומס ההתנגדות וראשי ניסור יהלום המתקדמים והאיכותיים ביותר בשוק.

בטיחות – עבודות בנייה בכלל ועבודות ניסור בטון בפרט מצריכות הקפדה ניכרת על תקנות בטיחות, הן במטרה לשמור על בטיחות העובדים באתר והסובבים אותו והן במטרה לעמוד בסטנדרטים של בנייה בטוחה לטווח הארוך. תנאי הבטיחות באתר מתנהלים תוך כפיפות להנחיות בטיחות לעובדים ולמנהלים באתר וכוללים התייחסות לעבודה בגובה, לעבודה עם חומרים מסוכנים, לחפירות, לעבודות הרס ולפרמטרים נוספים ומחייבים לבוש מגן מיוחד כמו אוזניות, קסדת מגן, נעלי בטיחות, כפפות ועוד. כל קבלן משנה המוזמן לאתר לרבות קבלני ניסור בטון מחויב בתעודת קבלן מורשה ובכפיפות לכל הנחיות הבטיחות הנדרשות.

עבודות ניסור בטון בצפון ובכלל עשויות לגרום לפסולת בינוי. חלק מאחריותו של הקבלן המבצע היא ראשית כל לצמצם ככל הניתן את ייצור הפסולת באתר, באמצעות עבודה ממוקדת ונקייה, ויחד עם זאת במקרה שעל פי צורך בעיקר בשל עבודות הרס נוצרה פסולת כזאת, אחריותו של הקבלן היא פינוי מלא ומהיר. פינוי פסולת בנייה כחוק מתבצע על פי פרמטרים מחמירים ולמתחמי פסולת מורשים בלבד. בבחירת קבלן ניסור בצפון חשוב לבחור בקבלן המספק את מעטפת השירותים המלאה, לרבות פינוי פסולת לאחר ביצוע העבודה.

עלויות – עלויות עבודות ניסור בטון מושפעות מפרמטרים רבים בנייהם היקף העבודה, שעות העבודה הנדרשות, ייצור ופינוי הפסולת, כלי העבודה המתאימים, כמות העובדים לפרויקט ועוד. מומלץ לפנות אל קבלן ניסור בטון מקצועי אשר לאחר מיפוי כלל המידע ובמקרה הצורך גם ביקור באתר יוכל לספק הצעת מחיר כוללת, כתובה וחתומה הכוללת את כל העלויות בהתאם לצורך, במחיר הוגן.

מחירון שירותי ניסור בטון בצפון מעודכן לשנת 2023

[table id=20 /]

ניסור בטון בצפון

ניסור בטון – טרנד לוהט בעיצוב הבית

אם חשבתם שעיצוב הבית עם בטון הוא עיצוב קר ומנוכר, כדאי לכם להגיע ולראות את הבתים הנהדרים המעוצבים בסגנון זה. הבטון יכול להיות בחירה נהדרת לעיצוב הבית בסגנון מינימליסטי, אך מרשים. אך כמו בכל דבר בעולם העיצוב, גם כאשר אתם בוחרים לעצב את הבית, חשוב לבחור את בעלי המקצוע הטובים ביותר שידעו לנסר את הבטון בצורה מדויקת, מקצועית ומקורית.

ניסור וחיתוך בבטון יכולים לשדרג כל בית, גם בית קטן, חשוך או צפוף. באמצעות הטכניקה הייחודית של ניסור בקירות הבטון אפשר לנסר ולהוריד כל קיר, להרחיב חללים קטנים, לפתוח פתחים לחלונות ולהאיר חדרים חשוכים, לפתוח פתחים למדרגות, למעלית ועוד.

חיתוך בטון הוא כלי רב עוצמה המסייע לנו בעיצוב הדקורטיבי של הבית. נוכל לפתוח פתחים עגולים, מרובעים או מלבניים שיקשרו בין חללים שונים כמו למשל בין המטבח לפינת האוכל או לסלון, נוכל ליצור משקופים עגולים ודקורטיביים שיעשו את ההבדל בין דירה רגילה ושגרתית לבין דירה מרשימה ויוקרתית.

לחיתוך בבטון יש תפקיד חשוב גם בעיצוב המטבח. באמצעותו נוכל לבנות תעלות דקורטיביות ומדויקות שבהן נוכל להעביר את צנרת הגז, את חוטי החשמל, את צנרת הביוב לכל פינה שנבחר במטבח וכך נוכל לקבל פינות עבודה מרווחות, יפות ומוארות. פתיחה של חלונות גדולים בקירות של המטבח יכניסו אלינו את הנוף הנפלא והירוק של הצפון, יאווררו את המטבח מאדי הבישול, מריחות לא נעימים ויהפכו כל בישול שגרתי ויום יומי לבישול חוויתי ומהנה.

במטבחים תעשייתיים נוכל ליצור פתחים להתקנה של מכשירי ונטה, מאוורים, קולטי אדים, מנדפים ופתרונות אוורור נוספים. הטכניקה החדשנית של הניסור בבטון תאפשר לנו ליצור את כל הפתרונות האלו ועוד, בצורה מדויקת וברמת גימור גבוהה במיוחד.

באמצעות ניסור או קידוח בבטון נוכל לייצר נישות של בטון, מדפים מיוחדים, ארונות או אלמנטים אחרים המובנים בתוך הקיר.

עולם העיצוב מתפתח ומתעדכן כל יום אומר לנו בטון טופ מ"בטון טופ". בכל פעם יש רעיונות חדשים לעיצובים שונים וכולם נבנים בטכניקות של חיתוך בטון. אנו עובדים עם האדריכלים המובילים בתחום, מצוידים בכלי העבודה החדישים והעדכניים ביותר ויודעים לבצע בהצלחה כל משימה.

ניסור וחיתוך בבטון – תשעה טיפים מנצחים באדיבות חברת "בטון טופ"

כאשר אתם בוחרים חברה לעבודות של ניסור או קידוח בבטון חשוב לבחור חברה בעלת ניסיון המצוידת בכלי עבודה חדישים ועדכניים. עבודת הניסור היא עבודה של מומחים ורק מי שצבר ידע בהפעלת הכלים הייעודיים ובביצוע מגוון רחב של סוגי עבודות שונים ידע לבצע את העבודה במקצועיות, בדייקנות וברמת גימור גבוהה ומרשימה.

יש הבדל בין עבודות של ניסור בטון לבין עבודות של קידוח בטון. אלו שני סוגים של עבודות המיועדות למטרות שונות. עבודות הניסור מתאימות לניסור קירות, לפירוק מבנים, לניסור של משטחים קשיחים כמו מרצפות, עמודי בטון, קירות תומכים ועוד ואילו עבודות הקידוח מיועדות לקידוח של חורים עגולים ואסתטיים כדי להעביר בתוכם כבלי תקשורת, צנרת גז, חוטי חשמל, צנרת מים, ביוב ועוד. לכן, כאשר שוכרים חברות של ניסור בבטון לעבודות שיפוצים חשוב לוודא כי עובדי החברה מומחים הן בקידוח בטון והן בניסור בטון ומצוידים בכלים הייעודיים המתאימים לכל סוג של עבודה.

עבודות בטון הן עבודות מרעישות המייצרות אבק ופסולת רבה. בזמן העבודה לא מומלץ להיות בסביבה, אך אם אתם חייבים להישאר באזור חשוב להגן על הגוף מפני פגיעה פיזית, כדאי ללבוש משקפי מגן, מסכה על האף כדי למנוע מהאבק לחדור אל דרכי הנשימה ולשים אוזניות כדי למנוע פגיעה ברמת השמיעה. חשוב גם להגן על הרכוש, הרחיקו מסביבת העבודה את הרהיטים וחפצי החשמל או שתכסו אותם בכיסוי שיגן עליהם מפני האבק הרב.

הכניסו חוזה להסכם העבודה המחייב את החברה לפנות את הפסולת אל אתר פסולת מורשה. העבודות בבטון מייצרות הרבה לכלוכים ופסולת, אתם לבדכם לא תצליחו להשתלט על עבודת הניקיון.

אם אתם מנסרים קירות תומכים בבית או עמודי בטון, חשוב מאוד לבצע את העבודה בליווי ובפיקוח של מהנדס מורשה. לעתים, עבודה ללא פיקוח עלולה לגרום נזקים לתשתיות המבנה, לפגוע ביציבות שלו ובמקרים קיצוניים אפילו להביא להתמוטטות.

כאשר אתם מחפשים חברה לביצוע עבודות בבטון כדאי לבקש המלצות ולערוך סקר שווקים. נסו לפנות אל בעלי מקצוע בענף הנדל"ן כמו קבלני בניין, קבלני שיפוצים, יזמים אדריכלים ומעצבי פנים ובקשו מהם המלצות על אודות חברות מומלצות בתחום. קיבלתם המלצה על חברה טובה, אל תתעצלו ובקשו לבקר בפרויקט שביצעה החברה ולהתרשם ממראה העיניים. לא הצלחתם לקבל המלצות, אל תתייאשו, נסו לחפש ברשת האינטרנט, באתרים, בפורטלים ובפורומים ייעודים. לעתים תוכלו אפילו לשוחח און ליין עם מספר ממליצים. גם חברת "בטון טופ" תשמח לתת לכם רשימות של לקוחות מרוצים.

בקשו מספר הצעות מחיר והשוו בין המחירים. אך שימו לב, העלות של עבודות של קידוח וניסור בבטון מושפעת ממספר פרמטרים וביניהם עובי הקיר, סוג העבודה, נגישות ומיקום של האזור המיועד לניסור, סוג הציוד שבו נדרש בעל המקצוע להשתמש ועוד. ערכו השוואה בין הצעות המחיר השונות, אך הקפידו לבצע אותן על בסיס נתונים שווים.

אל תתפתו למחירים זולים במיוחד, מחיר זול עלול לאותת על בעל מקצוע חסר ניסיון, על שימוש בציוד ישן ועוד. עבודת הניסור והקידוח היא עבודה הדורשת מקצועיות ודייקנות, בעלי מקצוע חסרי ניסיון עלולים לגרום לכם נזקים רבים כמו פגיעה בשלד הבניין, בתשתיות הבית ועוד.

ניסור בטון נדרש בכל מצב שבו רוצים לעשות שינוי בבטון כמו הסרה של קיר בטון, ניסור של כביש או מדרכה או בשיפוצים כמו יצירת פתחים הבטון לחלונות או לדלתות, הרחבה של פתחים קיימים, הנחת תעלות לתשתיות של אינסטלציה, חשמל, מים ועוד.

בעת הזמנת חברה לניסור בטון חשוב להקפיד על ארבעה פרמטרים עיקריים: ניסיון, שימוש בכלי עבודה חדשניים ועדכניים, אחריות ומחיר הוגן. כדאי גם לבקש המלצות מלקוחות שעבדו עם החברה בעבר והיו מרוצים. גם בפורומים ייעודיים ברשת תוכלו לדלות המלצות על חברות מובילות.

בעבר נהגנו לשבור את הקיר בעזרת פטיש אוויר, אך כיום יש לנו כלים העושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת של ניסור בטון. באמצעות הכלים החדישים נוכל לנסר את קיר הבטון במקצועיות, במהירות, בדייקנות רבה, ברמת גימור מקצועית ועם הרבה פחות לכלוך ואבק.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי בטון טופ, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן