ניסור בטון ביהלום

חומר הבטון שזוהה בעבר בעיקר עם תחום הבינוי התעשייתי עבר שינוי עם פיתוח חומרים מתקדמים ושיטות עבודה אשר הותירו מאחור את האסוציאציה של הבטון כחומר האפרפר והגבשושי שהכרנו בעבר, והולידו תעשייה שלמה של עבודות בטון מוחלק ובטון אדריכלי, אשר ביד אומן מיומנת יוצרת משטחי בטון, חיפוי קירות מסטון, ריצוף מבטון, משטחי עבודה מבטון ועוד. בטון היה ועודו מתאים לשימוש ליצירת חללים בטיחותיים דוגמת מקלטים, ממ"דים וחללי ביטחון, וזאת בזכות חוזקו המכני ועמידותו בפני הדף ועוצמה.

ניסור בטון היא עבודה מקצועית המתבצעת באמצעות כלים ייחודיים בעלי עוצמת עבודה יוצאת דופן ושימוש בלהבים חדים ומדויקים המביאים לחיתוך מדויק בגימור מושלם.

 

קצת עלינו

פתרונות הקידוח וניסור בטון ביהלום יעילים וניתנים במגזר הפרטי וגם במגזר הקבלני, פתרונות שלנו:

  • ניסור יהלום להעברת צנרת מים
  • ניסור יהלום להעברת תשתיות חשמל
  • ניסור יהלום לתשתית מזגנים (פרטי ומרכזי)
  • קידוח בטון למכונת כביסה ומייבש
  • קידוח בבטון ליצירת והרחבת פתחים (כגון, דלתות וחלונות)
  • קידוח בקירות ממדי"ם (קירות עבים במיוחד) לכל צורך.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון ביהלום חייגו 00000000

ניסור בטון – יתרונות מקצועיים

ישנן דרכים נוספות לעבודה עם משטחי בטון בניהן שימוש בכלים גסים דוגמת קונגו, אולם מדובר בשיטת עבודה פחות פופולרית, בזכות יתרונות רבים שמביאה שיטת ניסור בטון:

עבודה ממוקדת ללא זעזוע למבנהכאשר משתמשים בכלים כבדים ובשיטת ההלימה וההדף על מנת לבקוע בטון המבנה כולו סופג זעזוע אשר יכול לבוא לידי ביטוי באמצעות פיתוח של סדקים בקירות, תזוזה של קירות, נפילת אריחים וחיפויים ונזקים נוספים. שיטת ניסור בטון מספקת עבודה מדויקת וממוקדת, תוך חיתוך המקום הנדרש בלבד ללא כל פגיעה או גרימת זעזוע לתשתיות ולמבנה.

פסולת בניה העבודה עם קונגו, כדור הרס וכלים אגרסיביים נוספים יביאו לכמות גדולה של אבק, לכלוך ופסולת בניה, מה שמחייב ניהול אתר בניה על פי תקנות בטיחות הנוגעות לזיהום סביבתי, וצורך בפינוי כמויות גדולות יותר של פסולת. פסולת בניה חייבת להיות מפונה תוך שמירה על סטנדרטים של בטיחות ויעילות ולאתרים מורשים בלבד, מה שמייקר ומעכב את התהליך. ניסור בטון היא שיטת עבודה המאפשרת יצירת צוהר, חלון, דלת או כל צורך אחר, תוך יצירת מינימום אפשרי של לכלוך, שבעיקרו נסורת בטון הקלה במיוחד לפינוי וניקוי באתר.

גימור מושלם בניגוד לעבודות הרס ועבודות בטון באמצעות כלי צמ"ה ניסור בטון היא שיטה המאפשרת רמת דיוק גבוהה במיוחד וגימור מושלם הבא לידי ביטוי בנראות ובאיכות העבודה בסיומה.

מהו ראש יהלום?

על מנת לטפל בבטון יצוק, הידוע כאחד החומרים החזקים בענף התעשייה והבניה, נבחר החומר החזק ביותר בטבע: היהלום. ראש יהלום הוא ראש דיסק המגיע בגדלים ובעוביים שונים במטרה לבצע את כל עבודות ניסור הבטון ביעילות, במהירות ברמת דיוק שאין שניה לה ומבלי שראש החיתוך יתעקם, יתבלה או ישנה את תצורתו כנגד חוזקו של הבטון.

נוסף לאלה מקדחי בטון בעלי ראש יהלום הם השיטה הטובה ביותר לקידוח בבטון לצורך הולכת תשתיות מים וחשמל.

חברת ניסור בטון מקצועית תחזיק לפחות כחלק ממערך הכלים המקצועיים שברשותה סדרה של ראשי יהלום בכל הגדלים ובהתאמה לכל צרכי החיתוך והניסור, בהתאם לאופי הפרויקט ולמטרותיו.

בטיחות בעבודה

באתר הבניה חלה אחריות על היזם והקבלן לבטיחות העובדים והשוהים באתר. גם בהזמנה של קבלן משנה לכל צורך, מוסיף הקבלן להיות האחראי הישיר לתנאי הבטיחות באתר, מה שמחייב בחירה באנשי מקצוע, עובדים וקבלני משנה מן השורה הראשונה, אשר עובדים על פי כל דרישות תקני הבניה וכפופים לכל תקנות הבטיחות. יש לוודא כי כל הפועלים והשוהים באתר, גם מטעם קבלן המשנה, מוסמכים לעשות כן, עברו הדרכת בטיחות כנדרש (עבודה בגובה, עבודות הרס, חפירות, חומרים מסוכנים ועוד) ואינם מסכנים את עצמם או שוהים אחרים באתר.

עלויות

עלויות עבודת ניסור בטון משתנות בהתאם לאלמנטים רבים הנוגעים לאופי העבודה, היקפה, נגישות (גובה, צורך במנוף), כלי העבודה הנדרשים וכמות העובדים המקצועיים המבצעים אותה. חשוב לשקף את המידע במלואו בהזמנת העבודה על מנת לקבל הצעת מחיר מדויקת ומתאימה. עבודת ניסור בטון על פניו תהיה יקרה יותר במעט מעבודות הרס אחרות בשל הפעילות הכירורגית והמדויקת ואיכות העבודה, יחד עם זאת בעלויות הסופיות יש להביא בחשבון גם את החיסכון בעבודות הפינוי והניקוי של אתר או עלויות תיקונים המתבצעים כתוצאה מזעזוע במבנה.

למחירון 2023 מעודכן – ניסור בטון מחיר

חברת בטון טופ עומדת לרשות יזמים, קבלנים, בעלי מקצוע ופרטיים בפריסה ארצית רחבה, ומספקת שירותי עבודה בבטון מקצועיים ויסודיים בניהם: ניסור בטון, קידוח בטון והרס מבנים. החברה מקפידה על עבודה המתבצעת על פי כל תקני הבטיחות והאיכות המחמירים ביותר ומספקת שירות מצוין במחיר הוגן.

אז במידה ויש ברצונכם את הצורך או התלבטות לשירותים הנ"ל. צרו איתנו קשר.

צרו קשר עוד היום, לקבלת ייעוץ, הצעת מחיר ולבירור פרטים נוספים.

תוכן עניינים
5/5 - (5 votes)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי בטון טופ, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן