ניסור בטון ברמת השרון

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר ברמת השרון

בטון טופ ביצעו עשרות פרויקטים מוצלחים באזור רמת השרון. זמינות 12 שעות ביממה.

עבודות ניסור בטון הן תחום ייעודי בענף הבנייה, אשר אינן נדרשות בכל פרויקט בניה, ומאפיינות לרוב פרויקטים של שיפוצים, תמ"א ושימור מבנים ישנים. בכל פרויקט ולכל צורך, עבודות ניסור בטון מצריכות קבלן ניסור בטון מקצועי, בעל צוות מיומן וציוד מתקדם לעבודות ניסור וקידוח בבטון.

רמת השרון היא עיר במחוז המרכז הגובלת עם העיר פתח תקווה ועם העיר כפר סבא שבשרון. רמת השרון ממוצבת כעיר במעמד סוציואקונומי ממוצע ומעלה, ומבוקשת במיוחד בקרב זוגות צעירים. תנופת הבניה בעיר גדולה וקיים עבורה ביקוש נדל"ני רב הן בפרויקטים החדשים והן לדירות ובתים מיד שניה.

חיפוש אחר קבלן ניסור בטון ברמת השרון מתבצע לרוב על ידי קבלני הבניה והשיפוצים, כאשר קבלן ניסר בטון הוא קבלן משנה בפרויקט, המוזמן לביצוע עבודה ייעודית. יחד עם זאת גם אנשים פרטיים, עסקים ומוסדות נזקקים לעתים לשירותיו של קבלן ניסור בטון ברמת השרון לצרכים ולמטרות שונות.

מי אנחנו?

חברת בטון טופ היא החברה המובילה בישראל לעבודות ניסור וקידוח בטון, אשר מספקת גם שירותי ניסור בטון ברמת השרון, ובפריסה ארצית מלאה. בבטון טופ פועלים שבעה צוותים מקצועיים הפועלים בכל רחבי הארץ, באמצעות ציוד חדיש ומתקדם, יד מיומנת ומקצועית ותוך הקפדה על תקנות בטיחות מחמירות מחמירות. השירות בבטון טופ ניתן בהוגנות מלאה ובמחיר נוח ותחרותי.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור ברמת השרות חייגו 050-9990592

מהו בטון ומדוע נדרש קבלן ייעודי לטיפול בו?

הבטון הוא חומר תעשייתי המשלב חומרים צמנטיים בתרכובת של חול ומים. התרכובת יוצרת חומר רך וגמיש לעבודה אשר מתגבש ומתקשה בקלות למשטח חזק באופן מיוחד, כבד משקל ויציב. הבטון משמש לא אחת למטרות מיגון בתעשיות הביטחוניות, לבנית חדרי ממ"ד, ממ"ק ומקלטים, לשריון ולמיגון מבנים וחללים, ולצרכים נוספים. בשל תכונת הכובד הבטון משמש למטרות נייחות בלבד ולא ליצירת מוצרים ניידים, ושינויים במשטח ובמבנה מבטון מצריכים טיפול ייחודי.

למרות חוזקו של הבטון, העובדה כי מדובר בתערובת מחומר אחיד (בשונה למשל ממשטחים הבנויים מיחידות ומאריחים), הפעלת לחץ על המשטח עשוי להביא לבקיעה שלו ולהתפוררות של החומר. על מנת לבצע עבודות בבטון יש להכיר את ההרכב המדויק של המשטח ולפעול באמצעות כלים עוצמתיים אך מדויקים, ובמהירות גבוהה.

ניסור בטון מתבצע באמצעות מקדחים ודסקיות חדים במיוחד, מחומרים חזקים ללא נטייה להתחממות, שאינם נוטים לשנות את תכונותיהם או תצורתם כנגד לחץ.

מהם הכלים המתאימים לעבודות ניסור בטון?

בין אם מדובר בעבודות ניסור בטון ברמת השרון ובין אם בעבודות ניסור בטון בתל אביב או חיפה, בבחירת הקבל המבצע את העבודה חשוב במיוחד להקפיד על בחירה בקבלן העושה שימוש במיכון מתקדם טכנולוגית ומתאים לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר.

בין הכלים המשמשים לעבודות בטון ניתן למצוא כלים מכניים כבדים דוגמת כלי צמ"ה וכדורי הרס: כלים אלו עושים שימוש בעוצמה על מנת לרסק ולהרוס מבנים ותשתיות אשר נדרשים להרס מן היסוד. כלים אלו מתאימים להריסת מבנים בשטח פתוח מאחר והם מייצרים סביבת עבודה אגרסיבית בעלת סיכון בטיחותי וזיהום סביבתי גבוה. כלים מכניים כבדים אינם מתאימים לעבודות ניסור בטון ביתיות וממוקדות.

עבודות דוגמת ניסור משטחי בטון לצורך קביעת פתח (כיור או כיריים במשטחי עבודה למטבח) או ניסור קירות בטון במטרה לפתוח פתחי תאורה, סקיילייטים, חלונות, הרחבת פתחי יציאה , מצריכים עבודה מדויקת באמצעות כלי עוצמתי המבצע חיתוך נקודתי. כלים לניסור בטון משלבים בין כוח המכניקה ועוצמה הבאה לידי ביטוי בסיבוביות גבוהה, וראשי חיתוך וקידוח מחומר עמיד במיוחד.

החומר המוביל כיום בשוק בתחום ניסור בטון הוא יהלוםלמעשה החומר החזק בטבע נלקח ועובד לכלי חיתוך וקידוח המסוגלים להתמודד עם החומר החזק בתעשיית הבניה כולה. באמצעות ראשי חיתוך וקידוח מיהלום ניתן לקבוע חיתוך מדויק בגימור מושלם ולזכות לתוצאות מעולות.

פינוי פסולת בניה

עבודות ניסור בטון עשויות לגרום לפסולת בניה מאסיבית בהיקף גבוה. יש לוודא כי בחוזה ההתקשרות מול קבלן ניסור הבטון המיועד לביצוע העבודה, מופיע סעיף המחייב אותו לפינוי מלא של הפסולת מהאתר, כמו גם לפינוי לאתרי פסולת מורשים כחוק. הפינוי יכול להתבצע על ידי הקבלן ועובדיו או על ידי הצבת מכולת פסולת בניה, שרוולי פינוי, בהתאם לאופי האתר, הגובה וכמות הפסולת.

עבודות ניסור בטון משמשות הן לשיפוצים והן לעבודות מורכבות כמו ניסור גשרים, הריסת מבנים, ניסור כבישים, מדרכות, סלעים ועוד. בעבודות השיפוצים הן משמשות לפתיחה של חלונות ודלתות בקירות בטון, ליצירה של תשתיות לצנרת המזגן, לתשתיות החשמל, הביוב, המים ועוד.

משך זמן העבודה תלוי בסוג העבודה, בעובי קיר הבטון ובתנאים סביבתיים נוספים. באופן עקרוני עבודות ניסור בטון נמשכות בממוצע בין שעתיים לשלוש שעות. ככל שבעל המקצוע מיומן ומקצועי יותר והכלים שאתם הוא עובד חדישים יותר, כך העבודה תהיה מהירה ומקצועית יותר.

לא בטוח. עבודות של ניסור בטון הן עבודות של מקצוענים שכדי לבצע אותן היטב יש צורך בניסיון, בידע ובשימוש בציוד חדיש ועדכני. יש סוגים שונים של ציוד לניסור בטון, ורק חברה מקצועית תדע להתאים את הציוד לאופי העבודה ולבצע אותה בהצלחה.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן