ניסור בטון בראשון לציון

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר בראשון לציון

בטון טופ ביצענו עשרות פרוייקטים מוצלחים באזור ראשון לציון. זמינות 12 שעות ביממה.

למעלה ממאתיים וחמישים אלף תושבים חיים בראשון לציון, העיר הרביעית בגודלה בישראל, שהוקמה בשנת 1882, ומחזיקה בלא מעט בתים ומבנים בני עשרות שנים. הנדל"ן בראשון לציון משלב בין תנופת בניה חדשה, בעיקרה לגובה לבין שימור מבנים ושיפוץ מבנים ישנים. בזכות שוק הנדל"ן העירני בראשון לציון שירותי הקבלנים בעיר נדרשים תכופות, החל מקבלני בינוי וקבלני מפתח וכלה בקבלני משנה דוגמת קבלני אינסטלציה, קבלני שיפוצים וקבלני ניסור בטון בראשון לציון.

מהו קבלן ניסור בטון?

קבלן ניסור בטון הוא קבלן המתמחה בחיתוך, ניסור וטיפול בבטון, שהוא החומר הקשה ביותר המצוי בעולם הבינוי. משטחי בטון משמשים למיגון ולבניית חדרי ביטחון ומקלטים, אולם גם ליצירת משטים חסינים ויציבים, עמידים לאורך שנים רבות.

הבטון אינו חומר טבעי ולמעשה מדובר בתרכובת הכוללת חול, מים וחומרים צמנטיים, כאשר לצד אלה נהוג לשלב חומרי איטום וסגירה היוצרים משטחים יציבים ללא נטייה להתפוררות ולהתבקעות. על מנת לקדוח בבטון, לחתוך אותו או לבצע בו עבודות מכל סוג נדרש קבלן מקצועי המכיר את אופי החומר ומחזיק בציוד עבודה מתאים

קצת עלינו

חברת בטון טופ היא החברה המובילה בישראל בתחום ניסור בטון, ומספקת שירותי ניסור בטון בראשון לציון, בתל אביב ובמרכז, בצפון ובדרוםובפריסה ארצית מלאה. כל עבודות ניסור הבטון בבטון טופ מתבצעות תחת הקפדה על נהלי בטיחות מחמירים, באמצעות ציוד מתקדם וראשי קידוח וחיתוך מיהלום, באיכות גבוהה ובמהירות.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור ראשון לציון חייגו 050-9990592

קבלן ניסור בטון בראשון לציון

מי שמחפש קבלני ניסור בטון בראשון לציון ובכלל, הם לרוב קבלני שיפוצים המבקשים לשלב עבודת ניסור בטון במסגרת השיפוץ הכולל. קבלן בינוי כללי לא יחזיק בציוד המקצועי הנדרש ובידע המקצועי לצורך עבודות ארעיות של ניסור בטון, ולרוב יעדיף לעבוד עם קבלן ניסור בטון במיקור חוץ, כקבלן משנה.

 

בין סוגי העבודות הדורשות את שירותיו של קבלן ניסור בטון:

פתיחת חלון בקיר בטון

פתיחת דלת בקיר בטון

יצירת פתחי תאורה

עבודות דקורציה

העברת כבלים לתשתיות תקשורת ותשתיות נוספות

איך בוחרים קבלן ניסור בטון בראשון לציון

קבלני ניסור בטון מציגים תחום התמחות ייחודי מסוגו ועל כן מדובר למעשה בקומץ אנשי מקצוע הפועלים ברחבי הארץ בפריסה ארצית רחבה. בתחום ניסור בטון אין כל משמעות או עדיפות לבעל מקצוע מקומי, שכן מדובר בעבודה חד פעמית המתבצעת לאורך שעות אחדות ומסתיימת בו ביום. קבלני ניסור בטון מקצועיים מובילים לרוב מחזיקים מספר צוותי עבודה המספקים שירות וביצוע עבודות בכל רחבי הארץ.

בחיפוש אחר קבלן ניסור בטון בראשון לציון כמו בכל עיר אחרת מוטב לבחור בעל מקצוע בעל מוניטין והמלצות.

הצעת מחיר לשירותי ניסור בטון

לכל קבלן ניסור בטון קיים מחירון לביצוע עבודות על פי מ"ר. כבר בשיחה הטלפונית יש למסור לקבלן המבצע את אופי העבודה הנדרשת (פתיחת חלון, פתיחת דלת, הרחבת פתח קיים), עובי הקיר והיקף העבודה הנדרשת.

מרבית קבלני ניסור בטון ידעו לספק הצעת מחיר כבר בשיחה הטלפונית, ללא צורך בהגעה למקום.

חשוב לדעת כי בעבודות בהיקף נמוך של מ"ר העלות למ"ר תהיה גבוהה יותר.

בבחירה של קבלן ניסור בטון בראשון לציון חשוב לוודא כי הקבלן עומד בסטנדרטים חשובים במספר תחומים:

קבלן מורשהחשוב לבחור בקבלן מורשה ורשום בלבד.

בטיחות

תחום הבינוי בכלל ותחום ניסור בטון בפרט טומן בחובו לא מעט סכנות. במטרה להימנע מסיכונים ולשמור על אתר העבודה בטיחותי בכל מאת האחוזים חשוב לעבוד עם קבלן מורשה המקפיד על כל הנחיות הבטיחות, מורשה לביצוע עבודות בגובה, עושה שימוש בביגוד ובאביזרי בטיחות ומקפיד על עבודה בטיחותית בהתאם לכל ההנחיות.

כלים ומיכון

עבודות ניסור בטון מצריכות שימוש בכלי חיתוך עוצמתיים מחד גיסא ומדויקים מאידך גיסא על מנת לבצע חיתוך מדויק בגימור מושלם. ניסור בטון מתבצע בכלים ידניים ולא כלים כבדים היוצרים הרס כולל. עבודות ניסור בטון מתבצעות באמצעות דסקיות חדות הנעות במהירות גבוהה, מה שמייצר חיתוך וניסור מדויק במיוחד. קיימים מספר סוגי דסקיות וראשי קידוח בטון, כאשר לצורך יצירת כלי עבודה עוצמתי ומדויק במיוחד גויס החומר החזק ביותר בטבע: היהלום. כלי קידוח וניסור בטון בעלי ראשי יהלום הם הכלים האיכותיים והמעולים ביותר הקיימים כיום בשוק לצורך עבודות ניסור בטון.

עבודות של ניסור בטון משמשות אותנו כאשר יש צורך לנסר או לפרק את חומר הבטון. ניסור הבטון מתבצע באמצעות יהלום הנחשב לאחד החומרים החזקים בטבע, חומר המסוגל להתמודד בהצלחה עם הבטון. אנו משמשים בניסור בטון לפירוק מבנים, גשרים, לשיפוצים לניסור כלונסאות ועוד.

חומר היהלום נחשב לאחד החומרים החזקים בטבע אשר מסוגל להתמודד עם בטון מזוין הנחשב גם הוא לחומר עמיד וחזק במיוחד. הדיסק במסור מצופה ברסיסים של יהלומים המשמשים לתעשייה, כאשר הדיסק מסתובב, הם מסתובבים גם ומנסרים בקלות ובדייקנות את הבטון.

חשוב לבחור חברה שצברה ניסיון וידע רב בתחום ואשר מצוידת בציוד חדיש ועדכני המסוגל להתמודד בהצלחה עם חומר הבטון. מומלץ לבקש המלצות מאנשים שהזמינו כבר בעבר עבודה בחברה ולבדוק אם היו מרוצים, האם השירות היה אדיב והאם העבודה הייתה מקצועית.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן