ניסור בטון בבת ים

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר בבת ים

בטון טופ ביצענו עשרות פרוייקטים מוצלחים באזור בת ים. זמינות 12 שעות ביממה.

ענף הבנייה מתחלק לקבלני בנייה כלליים וקבלני משנה המספקים שירותים נקודתיים בתחומי התמחות על פי צורך. בשיפוץ בתים, שימור וחידוש עולים צרכים אשר לרוב פחות רלוונטיים בעבודות בינוי, כאשר אחת מתחומי קבלנות המשנה המובילים הם בתחום ניסור בטון.

הבטון מוכר כחומר הבניה החזק ביותר בענף, ומאפיין מאוד תעשיות ביטחוניות וחללים מוגנים דוגמת ממ"ד, ממ"ק ומקלטים לשעת חירום. נוסף לזאת הבטון זכה לעדנה מחודשת כאשר ענף הבטון האדריכלי הביא אל השוק משטחי בטון מגוונים במראה חלק, מבריק ובשלל צבעים, לרבות משטחי בטון אטומים למים ולתנאי לחות, מה שהגביר את השימוש בחומר.

קצת עלינו

חברת בטון טופ היא חברה מובילה הפועלת בענף הבניה אל מול קבלנים, יזמים ולקוחות פרטיים, ומספקת את כל שירותי ניסור הבטון, קידוח בטון והריסת מבנים בצורה מבוקרת וללא כלי צמ"ה וכדורי הרס.

בטון טופ

חברת בטון טופ פועלת בפריסה ארצית מלאה ומספקת שירותים מלאים ממרכז הארץ ועד הצפון, בזמינות גבוהה, ביעילות ובמקצועיות ובטווח מחירים הוגן. המחיר נקבע על פי מ"ר, בהתאם לאופי העבודה ולהיקף שלה, ונמסר ללקוח מראש בהסכם עבודה כתוב ומחייב. בטון טופ מחזיקה בניסיון רב, ציוד חדשני מקצועי מוביל וצוות עובדים מנוסה שאין שני לו 

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור בת ים חייגו 050-9990592

הבטון במעמד היציקה הראשונית ההוא חומר גמיש ורך במיוחד ונוח מאוד לעבודה. לאחר התגבשות הבטון נוצר חומר קשה במיוחד בעל חוזק מכני יוצא דופן. יסודות הבטון הם תרכובת של חול, מים וחומרים ממשפחת הצמנט. בשל ההרכב הייחודי של החומר כל ניסיון לא מקצועי לחתוך או לשנות אותו לאחר תהליך ההתגבשות יביא לפגיעה ביסודות ולהתפוררות התשתית.

מסיבה זו נדרשים שירותיו של קבלן ניסור בטון מקצועי, בעל ניסיון ובעל כלים מתאימים לחיתוך בטון. חיפוש אחר בעל מקצוע מקומי לרוב מתבצע בהקשר לעיר המגורים דוגמת חיפוש אחר קבלן ניסור בטון בבת ים, קבלן קידוח בטון בהרצליה וכדומה. חיפוש זה אמנם ימקד את בעלי המקצוע לאזור המגורים, אולם עשוי גם לספק תוצאות שאינן נוגעות ישירות לתחום ההתמחות דוגמת שיפוצניקים כלליים.

חיפוש אחר קבלן ניסור בטון בבת ים לא מחייב בעל מקצוע מן העיר בת ים או אפילו מן האזור, שכן התמחות וציוד מקצועי בתחום הבטון אינם נפוצים, וקבלני ניסור בטון מקצועיים לרוב מספקים שירות בטווח גאוגרפי רחב במיוחד.

אזורי שירות

חשוב לדעת כי בניגוד לקבלן בניה או שיפוצים הנדרש להתייצב מדי יום באתר ואף להיות זמין ונכון לטיפול בבעיות ואתגרים במהלך תהליך הבניה, קבלן ניסור בטון מבצע את עבודתו לרוב ביום עבודה אחד, בשעות ספורות, על פי אופי העבודה.

 

מה כוללת עבודת ניסור בטון?

עבודות ניסור בטון מתחילות בתכנון מוקפד ובחינת תכניות הבינוי. פתיחה של דלת, קידוח של תעלות להעברת כבלים או יצירת פתחי תאורה, מחייבת בחינה מראש של התשתית, עקרונות התמיכה, איתור מעבר של כבלים או צנרת בתשתית, וזאת על מנת לתכנן באופן קפדני את החיתוך והניסור ללא כל פגיעה בתשתיות או יצירת סיכון בטיחותי.

לאחר בחינת התכניות ותכנון מסלול הניסור יכין הקבלן את השטח, יוודא כי מדובר בשטח בטיחותי לעבודה, ימציא כלים מתאימים במקרה ומדובר בעבודות המצריכות נגישות מיוחדת, עבודות בגובה, במים, בתנאי לחץ או אחרים. הקבלן ידאג לשטח עבודה נקי ופנוי ממפגעים.

עבודת הניסור תבוצע בעזרת כלי חיתוך ייחודיים, חזקים במיוחד ועמידים. החומר המוביל כיום בשוק הוא ראשי קידוח וחיתוך מיהלום, המגייסים למעשה את החומר החזק ביותר בטבע להתמודדות עם הבטון החזק הנחשב לחומר החזק ביותר בענף הבנייה. ראשי קידוח וניסור יהלום אינם מתחממים, אינם מתכווצים ואינם משנים את תצורתם כנגד הלחץ המאסיבי, ובאמצעות הנעה ורמת סיבוב גבוהה לדקה מצליחים לבקוע במהירות ובדיוק את הבטון הקשיח ולייצר חיתוך מדויק בגימור מושלם.

חשוב לציין כי עבודת ניסור בטון חייבת להתבצע בליווי כל כלי המיגון ותקנות הבטיחות המחמירות ביותר, הן להגנה על העובדים והן להימנעות מפגיעה בשוהים אחרים באתר או יצירת סיכונים למבנה ולסביבתו.

בסיום עבודת הניסור ויצירת התוצאה הרצויה באחריות קבלן ניסור הבטון לפנות באופן מלא את פסולת הבינוי: נסורת, שאריות, רגבי בטון שהצטברו בשטח כתוצאה מן העבודה. הפינוי יתבצע בהתאם לכמות ולאופי העבודה, ובכל מקרה לאתרי פינוי פסולת בניה כנדרש על פי חוק.

כן. כאשר יצירת הפתח מתבצעת באמצעות ניסור בבטון, רמת הגימור של העבודה תהיה ברמה גבוהה. הפתח שיתקבל יהיה חלק, ישר ומדויק, פתח שעליו תוכל להתקין בקלות ובהתאמה מלאה את החלון. כדי לקבל עבודה איכותית, חשוב לבחור חברה מקצועית ובעל ניסיון.

ניסור בטון מתבצע באמצעות להב יהלום, החומר החזק ביותר בטבע, לכן העבודה תהיה מדויקת יותר, מהירה הרבה יותר, נקייה יותר ובטיחותית. השימוש בפטיש אוויר גורם להתפשטות של אבק רב העלול להזיק לדרכי הנשימה לכל מי שנמצא בסביבה ולסכן את הבריאות.

לא מומלץ. בעבר עבדו השיפוצניקים עם פטיש אוויר כד לפתוח פתחים בקיר הבטון, אך היום המקצוענים עובדים בשיטת ניסור בבטון בשל היתרונות של השיטה. עבודות ניסור בטון יותר מדויקות, מהירות, רמת הגימור שלהן גבוהה, אין הרבה אבק והן פחות מסוכנות.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן