ניסור בטון בבני ברק

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר בבני ברק

בטון טופ ביצענו עשרות פרוייקטים מוצלחים באזור בני ברק. זמינות 12 שעות ביממה.

העיר בני ברק היא בין הערים הוותיקות בישראל. בני ברק נוסדה בשנת 1924, בטרם קום המדינה, והפכה לאחת הערים החשובות במרכז הארץ ובאזור גוש דן. בעיר בני ברק כמאתיים אלף תושבים, ובשל הזהות הייחודית של העיר קיים אליה ביקוש תמידי ועל כן גם תנופת בניה, שימור מבנים, שיפוץ מבנים ופופולריות רבה לפרויקט תמ"א 38.

עבודות קבלנות שיפוצים, קבלנות משנה בתחומים שונים ובניהם ניסור בטון בבני ברק זוכות לביקוש רב, במטרה לחזק, לשפץ ולשמר מבנים וותיקים בעיר.

קצת עלינו

חברת "בטון טופ" החברה המומלצת 

קבלני הבניין, יזמים וקבלני שיפוצים הלוקחים חלק בשגשוג העיר ומבצעים את הפרויקטים הללו, מחפשים לא אחת קבלני ניסור בטון בבני ברק, על מנת לפרק, להרוס, לחצוב במבנים בעלי בסיס ותשתיות בטון, ביד אמונה ומקצועית. קבלני ניסור בטון בדרום נותנים מענה גם לפרויקטים עצמאיים, למוסדות ולארגונים ולמעשה מספקים עבודות ניסור בטון בהיקף רחב ובהתאמה אישית לכל צורך ולכל מטרה.

חברת "בטון טופ" היא חברה מובילה בישראל בתחום ניסור בטון בבני ברק, במרכז ובצפון הארץ, תוך הפעלת צוותי עבודה מנוסים ומקצועיים המצויים בפריסה ארצית, גם בדרום הארץ. בחברה מקפידים על איכות העבודה, רמת גימור גבוהה ומעטפת שירותים מלאה במחיר הוגן.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור בני ברק חייגו 050-9990592

עבודות ניסור בטון בבני ברק לאיזה צורך?

עבודות ניסור בטון מתבצעות לרוב על מנת לפתוח פתחי תאורה, פתחי אוורור וחלונות, או יצירת והרחבת דלתות, על גבי קירות ותשתיות בטון קיימות.

תשתיות ומשטחי בטון קיימים כיום ומחליפים חומרים אחרים דוגמת ריצוף ממשטח בטון מוחלק ולעתים גם בטון חרוט, משטחי עבודה במטבח מבטון מחליפים את השיש המסורתי ובזכות פיתוח חומרים האוטמים את המשטח והופכים אותו חסין למים ניתן למצוא גם כיורים מבטון. הבטון משמש גם לחיפוי קירות למטרות דקורציה. יצירה והתקנה של כל אלו או שינויים במשטח יצריכו עבודות חיתוך וניסור בטון באמצעות קבלן ניסור בטון מקצועי.

מדוע נדרשת עבודה ייחודית לצרכי ניסור בטון?

הבטון בניגוד לסוגים אחרים של אבנים המשמשות בענף הבנייה אינו חומר טבעי. הבטון נוצר באמצעות יציקה של חומרים: חול, מים וחומרים על בסיס צמנט. לאלה מתווספים חומרים כימיים בעלי יכולת חיזוק ואיטום ברמה גבוהה, מה שיוצר חומר נוזלי ורך, קל לעיבוד ומתייבש לכדי חומר בעל חוזק מכני יוצא דופן.

בשל חוזקו ועמידותו האיתנה של הבטון, כלי החיתוך והניסור המתאימים לעבודה עם תשתיות אבן סטנדרטיות אינם מספקים. יש צורך בראשי קידוח וחיתוך מחומרים עמידים וחזקים באופן מיוחד, בכוח מכני מתפרץ ועוצמתי, במהירות חיתוך גבוהה ובחיכוך מתאים.

מהם הכלים האיכותיים והעמידים ביותר לצורך ניסור בטון?

העבודה עם בטון ובקיעתו של החומר במצב מוקשה מתבצעת באמצעות שלל שיטות ומכונות, החל מכדורי הרס וקונגו וכלה בראשי חיתוך וקידוח המיועדים לניסור עדין של משטחי בטון והשגת תוצאה מדויקת.

המכשירים המאסיביים להריסת משטחי בטון יוצרים הרס כולל וזיהום סביבתי בעוד שכלי החיתוך המדויקים מתבצעים תוך צמצום הפעולות המזהמות, בבטיחות מלאה ורמת דיוק גבוהה במיוחד.

ראשי הקידוח ודסקיות הניסור האיכותיות ביותר הם ראשי יהלום, פיתוח חדשני העושה שימוש בחומר החזק ביותר בטבע לטובת התמודדות עם החומר המתועש החזק ביותר בתעשיית הבינוי. ראשים אלה מגלים עמידות מעולה לצד עוצמה ומביאים לתוצאות מעולות ורבת גימור גבוהה בעבודות ניסור בטון.

בטיחות

עבודות בנייה בכלל ועבודות ניסור בטון בפרט חושפות את העובדים באתר לסיכונים רבים. על מנת להימנע מתאונות עבודה מסוכנות, פגיעה בגוף ואף בחיי אדם, ישנה רשימת תקנות והנחיות הנוגעות לבטיחות בעבודה.

האחריות על הנעשה באתר מצויה בידי בעל הנכס/היזם והקבלן האחראי על ביצוע העבודות גם יחד. חשוב לבחור בקבלן מקצועי ומורשה ולוודא כי כל העבודות באתר מבוצעות באמצעות קבלני משנה מורשים ומנוסים, לרבות קבלן ניסור בטון לכל צורך ולכל סוגי העבודות.

יש לוודא כי כל העובדים באתר לבושים ומצוידים בציוד הבטיחות הנדרש, כי כל המכשירים עומדים בדרישות התקן, מתוחזקים ותקינים, שעבודות בגובה מתבצעות על פי הנחיות הבטיחות ועוד. רק קבלן מורשה המכיר היטב את תקנות הבטיחות ומחויב אליהן יספק אתר עבודה נקי מתאונות ומסיכונים מיותרים ועבודה איכותית ומקצועית.

גמישות בשעות העבודה והתאמה לצרכים

עבודות ניסור בטון משתלבות בעבודה השוטפת של הקבלן, בין כלל המטלות לעתים נדרשות להתבצע בין פעולות אחרות. במטרה שלא לעכב את לוחות הזמנים ולהתקדם בעבודה עשוי לעלות צורך לביצוע העבודה בשעות לא שגרתיות: עבודת לילה או שבת. דרישה לשעות חריגות קיימת גם במשרדים ומבנים ארגוניים ותעשייתיים, במטרה שלא להפריע לשעות העבודה הסדירות של הארגון, העסק או המפעל. מומלץ לוודא בטרם ההתקשרות האם קבלן ניסור הבטון שבחרתם מספק גמישות ועבודה בשעות לא שגרתיות על פי הצורך.

אין בעיה. באמצעות טכניקה של ניסור בטון אפשר לפתוח פתח בכל קיר, גם בקיר העשוי מבטון מזוין ובכל עובי. בטכניקה של ניסור בטון משתמשים בכבל יהלום או במסור יהלום, ומאחר שהיהלום הוא חומר מינרלי קשה, הוא מסוגל לחתוך בדייקנות גם בקיר בטון.

כמו בתחומים רבים אחרים, גם כאשר אתה מחפש חברה מקצועית לניסור בטון בבני ברק, כדאי לך לעשות סקר שווקים להשוות מחירים ולשמוע המלצות. וככלל, על שלושה דברים אסור להתפשר, על ותק וניסיון של החברה, על שימוש בציוד חדיש ועדכני ועל מחיר הוגן.

בעזרת מסור יהלום, ללא ספק! השימוש בפטיש אוויר לשבירת קירות בטון כבר כמעט ועבר מהעולם. כיום אנו משתמשים בציוד חדיש ועדכני, מסור יהלום או כבל יהלום. באמצעותם העבודה תהיה הרבה יותר מדויקת, רמת הגימור תהיה הרבה יותר גבוהה ועם הרבה פחות אבק לכלוך.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן