ניסור בטון באשקלון

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר באשקלון

בטון טופ ביצענו עשרות פרוייקטים מוצלחים באזור אשקלון. זמינות 12 שעות ביממה.

תחום ניסור הבטון מחייב עבודה מקצועית המתבצעת על ידי קבלן ניסור בטון מורשה, מוסמך ומנוסה בלבד. לא בכל אתר בניה יש צורך בעבודות ניסור בטון, ולמעשה מדובר בעבודות הנדרשות בעיקר בעבודות שיפוץ ושיקום של מבנים קיימים. עבודות ניסור בטון מספקות מענה הן לצרכים פונקציונליים והן לצרכים אסתטיים, ליצירת פתחי תאורה, להרחבת פתחי מעבר, לקביעת חלונות ועוד.

קצת עלינו

חברת בטון טופ פועלת בשוק הבינוי בישראל למעלה מחמש עשרה שנים וכל עובדיה הם עובדים מורשים, מנוסים ואחראים. בחברה מגוון רחב של פרטי הציוד המקצועי המתקדם ביותר בשוק, לרבות ציוד קידוח וניסור בטון עוצמתי במיוחד בעל ראשי חיתוך מיהלום בגדלים ובמידות שונות. כל פניה לחברה נענית באופן ישיר על ידי מנכ"ל החברה, המלווה באופן אישי כל פרויקט ומפקח על צוותי העבודה במטרה לספק עבודה איכותית ועמידה מלאה בלוחות הזמנים.

חברת בטון טופ היא החברה המובילה בארץ לעבודות ניסור בטון, קידוח בטון והריסת מבנים. החברה פועלת בפריסה ארצית, מצפון ועד דרום, מספקת שירותים מקצועיים ויסודיים ומעסיקה שבעה צוותי עבודה מקצועיים ומנוסים המחזיקים בכל הציוד הנדרש במטרה לספק מענה לכל צורך.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור אשקלון חייגו 050-9990592

איך בוחרים קבלן ניסור בטון באשקלון והאם ישנה עדיפות לקבלן אזורי?

בניגוד לתחומים אחרים בהם ישנה חשיבות למיקום הגאוגרפי של נותני שרות (טכנאים, מנעולן, מוסך, הובלות) קבלני ניסור בטון מקצועיים בעלי ניסיון הם מצרך מבוקש בעולם הבינוי בישראל והקבלנים המובילים שבתחום מספקים שירותים בפריסה ארצית.

חיפוש אחר קבלן ניסור בטון באשקלון או לחילופין בחיפה אינו מחייב עבודה עם קבלן ניסור מן העיר, שכן הצורך בידע וכלים, הדרישות והפרמטרים המחמירים מקבלני ניסור בטון לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר מביאים רק מעטים לספק מקצועיות ואיכות שרות העומדת בסטנדרטים, ואלה עוסקים בעבודות בטווח גיאוגרפי רחב למדי.

עבודות ניסור בטון באשקלון ובכל עיר למישה, הן עבודות הנמשכות שעות אחדות בלבד, ואין כל רלוונטיות להמשכיות בעבודה עם הקבלן. קבלן ניסור בטון מקצועי יהיה ערוך לשינוע והגעה לכל מקום לביצוע עבודות ניסור וקידוח בבטון.

הסכם התקשרות עם קבלן ניסור בטון

במרבית המקרים הגורם המזמין את עבודתו של קבלן ניסור בטון הוא קבלן השיפוצים האחראי על כלל העבודות הנדרשות במבנה. קבלני בינוי ושיפוץ עובדים בקביעות עם קבלני משנה בניהם קבלני ניסור בטון, וכוללים את עלותם בתחשיב העבודה הכולל. למרות זאת, יתכנו גם מקרים בהם אדם פרטי פונה באופן עצמאי ושוכר את שירותיו של קבלן ניסור בטון.

אופן הפניה וההתקשרות:

פניה טלפוניתפניה טלפונית לנותני שירות לרוב מתבצעת לאחר ביצוע עבודות סקר שוק וקבלת המלצות. בשיחת הטלפון חשוב לספק לקבלן ניסור בטון את כל המידע הקיים הרלוונטי בנוגע לעבודה הנדרשת:

אופי העבודה: פתיחת פתח להתקנת סקיילייט או דלת, הרחבת פתח מעבר קיים, העברת כבלים לתשתיות, הריסת קיר בטון, מידות נדרשות, עובי הקיר ואופי החומר (בטון גלום, בטון משוריין, בטון מחוזק). בשיחה הטלפונית יספק הקבלן הצעת מחיר ראשונית המתבססת על המידע שנמסר. במקרים מורכבים בהם לא ניתן לקבוע מחיר טלפונית יתאם הקבלן סיור בנכס ויספק הצעת מחיר מדויקת על סמך דרישות העבודה בפועל.

 

קבלת הצעה כתובה

בכל אחת משתי האפשרויות מחובתו של הקבלן לניסור הבטון לספק גם הצעת מחיר כתובה ומפורטת. הצעה זו תכלול את פרטי העבודה, אופן הביצוע, לוחות הזמנים והעלויות. עלות העבודה מושפעת ממספר פרמטרים ומתומחרת על פי מ"ר.

ביצוע העבודה

ביצוע עבודת ניסור בטון על פי התכנית וההסכם שנחתם, תוך לקיחת אחריות מלאה על אתר העבודה, על תנאי הבטיחות, על הובלת ושינוע הציוד ועד לסיום ולפינוי מוחלט. חשוב לעבוד עם קבלני ניסור בטון בעלי מוניטין חיובי ורמת שירות גבוהה.

פינוי וניקוי

עבודות ניסור בטון יוצרות פסולת בנייה מאסיבית הנדרשת לפינוי. כחלק בלתי נפרד ממעטפת השירותים שמספק קבלן ניסור בטון נדרשות עבודות הפינוי והניקוי של הפסולת שיצרה העבודה באתר. לעתים מדובר בפסולת בניה בכמות קטנה המפונה על ידי העובדים עצמם ולעתים נדרשות עבודות פינוי מאסיביות באמצעות שרוולי פינוי ומכולות פסולת בניה. בכל המקרים אלה יהיו באחריות קבלן הניסור. חשוב לדעת: עבודות פינוי פסולת בניה חייבות להתבצע כחוק ולאתרי הטמנת פסולת מורשים בלבד.

השימוש בכבל יהלום ובדיסק יהלום גורמים להרבה פחות אבק מאשר השימוש בכלים אחרים כמו קונגו, דחפור, פטיש אבק ועוד. בשיטה של ניסור רטוב משתמשים במים כדי לצנן את הדיסק וגם כדי למנוע לכלוכים והתפשטות של אבק בסביבה ולשמור על סביבה נקייה.

תלוי מהו סוג העבודה. כאשר מפרקים בניינים שלמים, עמודים תומכים, גשרים או פותחים פתחים לפיר מעלית או למדרגות יש צורך בליווי של מהנדס. כאשר מבצעים עבודות שיפוצים קלות כמו הכנה של תשתית למזגן, לכבלי תקשורת או יצירת פתחים לחלונות ודלתות, אין צורך.

לא. וזה אחד היתרונות החשובים של השימוש במסור יהלום או בכבל היהלום. באמצעות כלים אלו העבודה מתבצעת במקצועיות, בדייקנות וברמת גימור גבוהה בלי לפגוע בסביבה ובלי לגרום נזקים לקירות הצמודים כמו שברים, סדקים או פיצוצים בקירות הצמודים לאזור העבודה.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן