ניסור בטון באבן יהודה

הבטון האדריכלי הפך לגורם משפיע בתחום התעשייה ועיצוב הפנים, בזכות שילוב בין חומר איכותי, קשיח ועמיד ליכולת ליצור שלל פרופילים, משטחים וחיפויים בטקסטורות ובצבעים שונים ובמראה ייחודי ויוקרתי.

עבודות בבטון מצריכים ידע והיכרות עם החומר. הבטון אינו חומר טבעי כי אם תרכובת של חומרים צמנטיים, חול ומים ביחסים קבועים ומתוכננים, מה שיוצר תערובת גמישה לעבודה אולם קשה במיוחד לאחר התגבשותה.

עבודה עם בטון גולמי שונה בתכלית השינוי מעבודה עם בטון מוצק, שכן הבטון המחוזק במצבו המוגמר מצריך עבודות ניסור בטון וקידוח, המתבצעות באופן מדויק ביחס לחומר ולעובי המשטח, בכלים מקצועיים ואיכותיים.

קצת עלינו

אנו בחברת בטון טופ מספקים שירותי ניסור בטון מקצועיים אבן יהודה והסביבה עם בטיחות בראש סדר העדיפויות שלנו

חברת בטון טופ חברה לשירותי ניסור בטון מספקת מגוון שירותים בתחם הניסור והקידוח בבטון כולל הריסת מבנים פרטיים וציבוריים, כחלק משירותנו אנו נדע לתת מענה גם לקידוח בטון במידת הצורך ובכך לספק את מכולל השירותים אותו הלקוח דורש. לקבלת ייעוץ מקצועי, שירות אדיב ומקצועי, זמינות 24/6 והצעות מחיר, צרו קשר עוד היום.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור אבן יהודה חייגו 050-9990592

מי מוסמך לבצע עבודות ניסור בטון?

עבודות ניסור בטון מתבצעות באמצעות קבלן ניסור בטון מוסמך ומנוסה בלבד. קבלני בינוי וקבלני שיפוצים המבצעים פרויקטים כוללים עושים שימוש בקבלני ניסור בטון כקבלני משנה, למגוון עבודות.

איך מוצאים קבלן ניסור בטון באבן יהודה?

קבלן ניסור בטון מביא תחום התמחות ייעודי וציוד מקצועי יקר, אשר מצריך את פעילותו בפריסה ארצית רחבה, אל מול קשת לקוחות בעולם הבינוי, מן המגזר העסקי, הציבורי והפרטי. חיפוש אחר קבלן ניסור בטון באבן יהודה עשוי לעלות מספר פעלי מקצוע אשר ברובם מתחום השיפוצים הכלליים ואינם בהכרח מביאים את הידע, הניסיון והכלים הנדרשים לניסור בטון.

בבחירת קבלן ניסור בטון באבן יהודה חשוב להקפיד על בחירה בקבלן רשום ומורשה, המתמחה בתחום ניסור בטון, קידוח בטון והריסת מבנים מבטון הריסה מבוקרת.

מה ההבדל בין כלי ניסור בטון לכלים אחרים לעבודה עם בטון?

הבטון הוא חומר חזק וקשיח במיוחד המצריך עוצמה מיוחדת על מנת לבקוע אותו ולייצר בו שינויים. כאשר המטרה היא הריסה מוחלטת של מבנה או תשתית מבטון קיימים כלי צמ"הכלים מכניים כבדים, אשר נותנים מענה, ובנסיבות מסוימות ניתן גם לעשות שימוש בכדור הרס.

כאשר המטרה היא חיתוך מדויק ועבודות בבטון אשר מיועדות לשמר את המשטח והתשתית ויחד עם זאת לייצר בהם שינוי, הכלים המתאימים הם כלי ניסור וקידוח בטון בעלי ראש יהלום חד ומקצועי, ובעוצמת כלי חזקה.

ניסור הבטון בכלי המספק מהירות ועוצמה לצד ראשי חיתוך דקים ומדויקים, יביאו לתוצאות טובות ולהתקדמות העבודה במהירות.

כלי ניסור בטון יהלום למעשה עושים שימוש בחומר החזק ביותר בטבע לטובת התמודדות עם החומר התעשייתי החזק ביותר בענף הבינוי, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לקבלת התוצאה הטובה ביותר.

ניסור בטון באבן יהודהעלויות

עלות עבודת ניסור בטון באבן יהודה ולמעשה בכל עיר ומקום, נקבעת על פי מ"ר. ככל שכמות המ"ר לעבודה גדולה יותר, כך המחיר למ"ר יורד. זאת מאחר ובגין שליחת צוות עבודה, שינוע וציוד על הקבלן לשלם בכל מקרה, גם כאשר מדובר בעבודה בהיקף נמוך.

פרמטר נוסף אשר משפיע על עלות העבודה הוא סוג החומר. הבטון מהווה את חומר הגלם, היצוק מתרכובת הבטון האמורה. בעבור שימושים רבים הבטון הגולמי זוכה לחיזוק בתערובות פלדה ואלומיניום ופרופילים אשר נועדו לחזק את התשתית. בטון מזוין ומחוזק יצריך תכנון ועבודה שונה בפעולת הניסור, לרבות כלים שונים וצורך ביותר עובדים, מה שיבוא לידי ביטוי גם במחיר העבודה.

פרמטר חשוב נוסף הוא עובי הקיר/ המשטח. קיים מחיר לניסור משטחי בטון סטנדרטיים עד ל-20 ס"מ עובי משטח, וכל משטח עבה מזה יזכה למחיר בהתאם.

בהערכה גסה ניתן לומר כי עלות עבודות ניסור בטון באבן יהודה, במרכז, בצפון ובדרום עומד על בין 400-1200 ₪ למ"ר.

הסכם מסודר

בהתקשרות עם קבלן ניסור בטון חשוב לערוך הסכם מוקדם וחתום המפרט את אופי העבודה, מיקום האתר, לוחות הזמנים והאתר. ההסכם יפרט גם מה כלול בעלות לרבות הכנת השטח, ציוד ונגישות (עבודות ניסור בטון בגובה, צורך במנוף), אופן פינוי הפסולת מן האתר לאחר ביצוע העבודה.

כן. כמו בכל תחום, גם כאשר אתה מחפש חברה לניסור בטון, חשוב לערוך סקר שווקים ולבקש חוות דעת והמלצות מלקוחות שכבר עבדו עם החברה בעבר והיו מרוצים. כעיקרון, יש לבחור על פי שלושה פרמטרים, ניסיון, ציוד עדכני וחדיש ומחיר הוגן.

כאשר מבצעים עבודות שיפוץ קלות ומנסרים בבטון כדי ליצור פתחים לחלונות או דלתות, אין צורך בליווי צמוד של מהנדס. אך כאשר מבצעים עבודות מורכבות יותר כמו פתח בתקרה, ניסור מדרגות, קירות בטון תומכים ועוד, חשוב להיעזר הפיקוח של מהנדס.

כאשר משתמשים בכלים ייעודיים לעבודות של ניסור בטון, יש הרבה פחות אבק מאשר השימוש בכלים אחרים כמו קונגו או פטיש אוויר ששימשו אותנו בעבר. יש שיטה של ניסור רטוב שבה משתמשים במים כאשר חותכים את הבטון וכך מונעים את התפשטות האבק.

תוכן עניינים
5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן