ניסור בטון במרכז הארץ

שירותי ניסור בטון הטובים ביותר במרכז הארץ

בטון טופ ביצענו עשרות פרוייקטים מוצלחים באזור המרכז. זמינות 12 שעות ביממה.

שוק הנדל"ן במרכז הארץ רותח. כותרות העיתונים המובילים מבשרות כמעט בכל יום על אישורים לבניית דירות בערים מרכזיות במרכז הארץ, אתמול אושרו לבנייה אלף ושלוש מאות דירות בתל אביב, לפני שבועיים קראנו על אלף ושש מאות דירות שאושרו לבנייה בנתניה, בראשון לציון ובנס ציונה "מעטרים" מנופים את קו הרקיע והעיר תל אביב מובילה בתחום ההתחדשות העירונית, בניינים ישנים נהרסים ובמקומם קמים מגדלים רב קומות עם דירות חדשות ומרווחות.

הבנייה המואצת במרכז הארץ דורשת בעלי מקצוע בתחומים שונים בענף הנדל"ן וביניהם גם חברות העוסקות בתחום של ניסור בטון. הבנייה החדשה מחייבת שיתוף פעולה עם קבלני הניסור כדי לבנות בנייה של חדרי ביטחון, מקלטים וממ"ד בבתים החדשים ובבתים הישנים הם נקראים לבצע עבודות של הריסה ופירוק של מבנים ישנים כדי לפנות מקום למבנים החדשים.

השגשוג והפריחה של ענף הבנייה במרכז מביא גם לבנייה ולהרחבה של כבישים, מדרכות וגשרים וגם כאן נדרשת ההתערבות של חברות העוסקות בניסור בטון.

קצת עלינו

חברת בטון טופ היא חברה מקצועית ומנוסה המחזיקה בקרוב לשני עשורים של ניסיון בתחום ניסור בטון במרכז הארץ וברחבי הארץ כולה. החברה עומדת בפרמטרים המחמירים ביותר ובכל דרישות התקינה לבטיחות ולאיכות, מחזיקה בציוד עבודה מקצועי וחדיש המאפשר את ביצוע כל סוגי העבודות בדיוק מושלם, ברמת גימור שאין שניה לה. לבטון טופ מאות לקוחות מרוצים בפרויקטים רבים אשר בוצעו במגזר העסקי, המסחרי, הציבורי והפרטי, לשביעות רצונם המלאה, בזכות איכות העבודה, שירות אדיב ומחיר הוגן.

רוצים להתייעץ איתנו? להזמנת שירות ניסור בטון באזור המרכז חייגו 050-9990592

עבודות בטון מה עדיף, ניסור בטון או פטיש חציבה?

בעבר הרחוק האופציה של ניסור בטון לא הייתה קיימת ורוב העבודות בבטון התבצעו בכלים ידניים כמו פטיש אוויר או דחפורים וקונגו. הטכניקה של ניסור בטון היא טכניקה חדשה בענף הנדל"ן, טכניקה בעלת יתרונות רבים שגרמה למהפכה בענף הנדל"ן .

הטכניקה של ניסור הבטון מתבצעת באמצעות חומר היהלום. חומר היהלום הוא המינרל החזק ביותר בטבע ורק הוא מסוגל להתגבר בהצלחה על חומר הבטון הקשה. את עבודות הניסור והקידוח בבטון מבצעים באמצעות כלים שונים המתאימים לסוגים שונים של עבודות, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא השימוש בחומר היהלום. מסור היהלום, לדוגמא, הוא מסור שדיסק החיתוך שלו מצופה בשבבי יהלומים אשר מסוגלים לחתוך כל סוג של קיר בטון בכל עובי ולבצע עבודות מורכבות ומדויקות ברמת גימור גבוהה ומרשימה.

 

עבודות ניסור ופירוק של בטון שהתבצעו באמצעות כלים ידניים גרמו ללכלוך רב, לאבק, התוצאות לא היו מדויקות ורמת הגימור לא הייתה גבוהה. ביצוע עבודות בפטיש אוויר או בכלים אחרים גרם לסכנות ולבעיות בטיחות. כאשר ניפצו בחוזקה את קיר הבטון, חלקים מהקיר נפלו והתפזרו בסביבה, לעתים מספר חלקים אפילו התעופפו למרחקים והם היו עלולים לפגוע בבני האדם, בחיות המחמד, לגרום לפציעות או חלילה לאסון ובנוסף לגרום נזק גם לרכוש.

בעוד שכלי העבודה הידניים שבהם משתמשים לניסור הבטון גורמים לאבק רב ואין דרך להשתלט על האבק, עבודת הניסור מלווה בהשפרצת מים. המים מונעים מהאבק להתפשט, והעבודה אינה מלווה בכמויות גדולות של אבק העלולות לחדור אל דרכי הנשימה, לפגוע בעיניים ולהזיק לבריאות.

עבודות ניסור בטכניקה של ניסור היהלום אינן גורמות ללכלוך רב וגם כמות האבק פחותה באופן משמעותי. כדי להתגבר על הסכנות ועל בעיות הבטיחות, קבלני הביצוע קושרים את האזור המיועד לניסור וכך לאחר הניסור, חלקי הבטון אינם מתפזרים לכל עבר ולא מהווים סכנה.

עבודות המתבצעות בטכניקה של ניסור בטון הן עבודות מדויקות ברמת דיוק של מילימטרים בודדים.

ניסור הבטון אינו פוגע בסביבה ובקירות הצמודים. בעוד שהשימוש בפטיש האוויר גרם לנזקים לקירות הצמודים כמו סדקים, שברים וקילופי טיח, מסור היהלום פועל בדייקנות, מתרכז רק באזור המתוכנן לניסור, אינו פוגע בסביבה או בקירות הצמודים ובתום עבודת הניסור חוסך את הצורך לבצע תיקונים בקירות הצמודים.

בהשוואה לניסור ופירוק הבטון באמצעות כלים ידניים, טכניקת הניסור בבטון הרבה יותר מהירה וקצרה. ניסור של קיר בטון ממוצע נמשך במשך שעה עד שעתיים בממוצע, תלוי כמובן בעובי הקיר ובתנאים נוספים.

ניסור הבטון היא עבודה מקצועית שקטה, יחסית, שאינה מלווה ברעידות או בגרימת נזקים לשלד המבנה ולתשתיות המבנה.

הטכניקה החדשנית של ניסור בבטון מתאימה לכל סוג של עבודה בבטון ולכל מבנה, למבנים פרטיים, למבנים ציבוריים, למבני תעשייה, עסקים ועוד. בשיטה זו אפשר להגיע לתוצאות מרשימות, לנסר בעומקים משמעותיים וליהנות מפתחים גדולים ונקיים בכל מקום כמו פתח בקיר לחלונות, לדלתות, פתחים לעליית גג, למדרגות, למעלית ועוד.

בואו לגלות את כל המידע על ניסור בבטון

קבלנים ויזמים רבים זקוקים לשירותי קבלני משנה בעבודות בינוי ושיפוצים, כאשר אחד מקבלני המשנה המבוקשים הוא קבלן ניסור בטון המבצע עבודות ניסור, חיתוך, קידוח בבטון והרס מבנים. בחיפוש אחר קבלן ניסור בטון מוטב לחפש קבלן הפועל באזור הגאוגרפי של האתר, ולהבטיח זמינות, נגישות והגעה מהירה של אנשי המקצוע והכלים הייעודיים לאתר. חיפוש אחר קבלן ניסור בטון במרכז הארץ מעלה לא מעט אפשרויות, כאשר טרם בחירה חשוב לתת את הדעת על הפרמטרים הבאים:

בטיחות

ענף הבניה טומן ברובו סיכונים רבים ולמרבה הצער אנו עדים ללא מעט אסונות ואובדן חיים המתרחשים מדי שנה בענף הבניה בישראל. תקנות הבטיחות בענף הבניה הן מחמירות וקפדניות ושמירה עליהן מבטיחה ניהול של אתר בטיחותי לעובדים ולסובבים ובניה איכותית ויציבה. תקנות הבטיחות בבניה מתייחסות לעבודה בגובה, עבודה עם חומרים מסוכנים, עבודה עם כלים כבדים, עבודות חפירה, עבודות הרס ותתי נושאים נוספים. בעת בחירה של קבלן משנה, קבלן ניסור בטון במרכז הארץ או כל קבלן משנה אחר, חובה לוודא כי מדובר בקבלן מורשה בתחומו, הפועל על פי כל תקנות הבטיחות. יש לוודא כי העובדים מחזיקים ברישיון מתאים לכל כלי ולכל ביצוע של עבודה והם עברו הדרכות והכשרות בטיחות כנדרש מעובדים העובדים בתנאי פיקוח קפדניים ומחמירים.

ציוד

קיימות שיטות רבות להרס משטחי בטון ולבקיעתם. חלק מן השיטות מתבצעות בכלים כבדים וחלק בכלים חדים ומדויקים דוגמת ראשי חיתוך מיהלום ומחומרים נוספים. חשוב לוודא בטרם הזמנת עבודת ניסור בטון במרכז הארץ, או בכל אזור גאוגרפי אחר, כי הקבלן מחזיק בציוד איכותי, חדשני ומקצועי המתאים לאופי העבודה ולדרישתה. חשוב לדעת כי עבודות ניסור בטון באמצעות ראש יהלום מספקות את רמת הדיוק הגבוהה ביותר ללא פגיעה בתשתיות המבנה או גרימת זעזוע או נזק העשויים להיגרם בשיטות האגרסיביות יותר (דוגמת עבודה עם כלי צמ"ה או קונגו).

פינוי פסולת

הריסת מבנים, ניסור בטון וחציבה עשויות לגרום לזיהום בזמן ביצוע העבודה וללכלוך ופסולת בנייה רבה לאחריה. כדאי ונכון לעבוד עם קבלן ניסור בטון מרכז הארץ אשר מספק מעטפת שירותים מלאה החל מהכנת האתר והחלל לביצוע העבודה, ביצוע עבודות החיתוך והניסור ברמת הדיוק והגימור הגבוהה ביותר וכלה בפינוי וניקוי מלא של האתר מפסולת הבניה כנדרש, על פי חוק, ולאתרי פינוי פסולת מורשים בלבד.

ניסיון

ניסור וקידוח בבטון היא עבודה אדריכלית אשר אינה מתבצעת כלאחר יד ומצריכה תכנון קפדני, היכרות עם תכניות המבנה ועם התשתיות, במטרה שלא לפגוע במערכות חשמל, אינסטלציה או תקשורת, ולא לסכן את יציבות המבנה כולו. עבודות ניסור בטון עשויות להתבצע באתרי בנייה אולם גם בבתים ודירות מגורים כעבודת השלמה, שיפוץ או שינוי. חשוב לבחור בחברת ניסור בטון במרכז הארץ אשר מביאה ידע, מקצועיות ועובדים מנוסים, וניסיון בפרויקטים רבים ככל האפשר ומציגה המלצות וניסיון מוכח בשטח.

גמישות

עבודות ניסור בטון משתלבות בעבודה השוטפת של הקבלן, ולעתים במטרה שלא לעכב את לוחות הזמנים ולהתקדם בעבודה עולה הצורך לביצוע העבודה בשעות לא שגרתיות. באופן דומה עשויה להידרש עבודת לילה או שבת גם במשרדים ומבנים ארגוניים ותעשייתיים פעילים, במטרה שלא להפריע לשעות העבודה הסדירות של הארגון, העסק או המפעל. כדאי לוודא בטרם התקשרות האם קבלן ניסור הבטון שבחרתם מספק גמישות ועבודה בשעות לא שגרתיות כנדרש.

עלויות

עבודות ניסור בטון, קידוח בטון והריסת מבנים מבטון הן עבודות מורכבות המצריכות תכנון מקצועי מוקפד ועבודה של אנשי מקצוע מנוסים ומורשים בכלי עבודה חדשניים ומתקדמים. עלויות העבודה נקבעות באתר, בהתאם לאופי העבודה ודרישותיה. חשוב לעבוד עם קבלן ניסור בטון אמין, הגון, המספק הצעת מחיר הגונה, כתובה ונהירה העומדת בתנאי השוק התחרותי.

צפו במחירון מעודכן – מחירון ניסור מחיר

יש לכם שאלות על ניסור בבטון – בואו לגלות את התשובות!

שאלה: כמה זמן לוקח לחתוך את הבטון כדי לפתוח פתחים לדלתות וחלונות?

תשובה: פתיחה סטנדרטית של חלון או דלת נמשכת בממוצע כשתי שעות. משך זמן העבודה תלוי בעובי של קיר הבטון, בנגישות לאזור העבודה ולסיבוכים העלולים להתרחש במהלך העבודה. חשוב להדגיש כי זמן העבודה המוערך אינו כולל את עבודות הניקיון ופינוי הפסולת שהן חלק בלתי נפרד מעבודות הניסור. חברה רצינית ואחרת תשאיר סביבת עבודה נקייה ותפנה את הפסולת אל אתרי פסולת מורשים.

שאלה: לפני שהזמנתי חברה העוסקת בתחום של קידוח וניסור בבטון השוויתי מחירים בין החברות השונות ופערי המחירים היו משמעותיים. למה?

תשובה: את סקר השווקים יש לבצע רק על בסיס נתונים שווים, רק כך תוכל לבצע השוואה אמיתית של המחירים. חשוב לזכור שעלויות העבודה תלויות במספר גורמים כמו עובי הקיר, סוג העבודה, נגישות למקום העבודה ועוד. ובנוסף, קח בחשבון כי המוניטין, הוותק המקצועי ואיכות הציוד שבו החברה משתמשת משפיע גם על המחיר. ועל אף הכול, אנחנו לא ממליצים להתפתות למחירים זולים, מחיר זול עלול לאותת על איש מקצועי חסר ניסיון, על שימוש בציוד ובטכניקות מיושנות, גורמים אשר במקרים רבים עלולים לגרום לנזקים רבים.

שאלה: מה ההבדל בין ניסור בטון לבין קידוח בטון?

תשובה: ניסור בטון וקידוח בטון אלו שני סוגים של עבודות המיועדות למטרות שונות ואשר עושות שימוש בכלים שונים. ניסור הבטון מתבצע באמצעות מסור יהלום או כבל יהלום והוא מיועד לניסור קירות בטון, לפירוק מבנים, ליצירת פתחים בקירות הבטון לחלונות, לדלתות , לפתח למעלית, לעליית הגג ועוד. קידוח בטון מתבצע באמצעות מקדחה ייעודית והוא משמש לקידוח חורים עגולים ומדויקים כדי להעביר בהם חוטי חשמל, כבלי תקשורת, צנרת לגז ולמים ועוד.

שאלה: מה הקשר בין הבטון ליהלומים?

תשובה: גם היהלום וגם חומר הבטון נחשבים לחומרים חזקים במיוחד. היהלום הוא המינרל הקשה ביותר בטבע ורק הוא יכול לנסר בקלות את חומר הבטון. יש סוגים שונים המשמשים אותנו לניסור הבטון, אך המכנה המשותף לכולם הוא השימוש בחומר היהלום. את דיסק היהלום, למשל, הוא דיסק שבקצהו משובצים שביבי יהלומים וכאשר הם באים במגע עם הבטון החזק הם מסוגלים לנסר אותו בקלות, במהירות, בלי הרבה לכלוך ואבק.

שאלה: איך עלינו להתכונן לפני ביצוע עבודות הקידוח והניסור בבטון?

תשובה: עבודות ניסור הבטון מלוות ברעש, בלכלוך ובאבק רב. לכן לפני התחלת העבודה יש להרחיק את התכולה היקרה מאזור העבודה ואם אין אפשרות אז להקפיד לכסות אותה היטב כדי שלא תתכסה בשכבות אבק. את בני הבית ואת חיות המחמד רצוי להרחיק מסביבת העבודה, ואם אחד מכם חייב להישאר, עליו ללבוש משקפי מגן כדי להגן על העיניים מהאבק, מסכה על האף והפה כדי למנוע את חדירת האבק אל דרכי הנשימה ולנעול נעלי בטיחות ועוד.

שאלה: אחד השכנים שלנו מתכננים לעשות שיפוץ גדול בבית שלהם, אנו חוששים מהרעש מהאבק ומהלכלוך, איך נוכל להיערך לשיפוץ כדי למזער את הנזקים?

תשובה: כדאי לך לדבר עם השכנים ולברר מה היקף השיפוץ שהם מתכננים לעשות ובאילו שיטות הם מתכוונים לבצע אותו. אם הם מתכננים לבצע את השיפוץ באמצעות כלים ידניים כמו פטיש חציבה אתם בבעיה וכדאי אולי לשקול לעזוב את הבית לתקופה, אך אם הם יבצעו את השיפוץ באמצעות הטכניקה החדשה של ניסור בטון, העבודה תתבצע כמעט ללא לכלוך ואבק ואתם גם לא תסבלו מרעש חזק.

שאלה: האם החברה המבצעת את העבודה חייבת לפנות את הלכלוך והפסולת בסיום העבודה?

תשובה: באופן עקרוני, החברה אינה חייבת לבצע את פינוי הפסולת והלכלוך, אך סביר להניח שאם תהיה כמות גדולה של פסולת אתם לא תוכלו לפנות אותה לבד, לכן, אנחנו מציעים להכניס בחוזה סעיף שבו מתחייבת החברה לפנות את הלכלוך והפסולת ולהשאיר סביבת עבודה נקייה. חשוב לדעת כי פינוי כמות גדולה של פסולת מחייבת רישיון מיוחד מהמשרד לאיכות הסביבה כדי לפנות אותה אל אתרי הפסולת המורשים, גם העלויות של פינוי כמות פסולת גדולה , אינן זולות וייתכן שהחברה תדרוש תשלום נוסף במידה ומדובר בכמות גדולה מאוד של לכלוך ופסולת.

שאלה: בשבוע הבא אנחנו מתחילים שיפוץ גדול בבית הכולל גם עבודות ניסור בבטון. האם נדרש הספק חשמל מיוחד לביצוע העבודה ומה יהיה אם אין לי הספק כזה?

תשובה: עבודות קידוח וניסור בבטון מתבצעות באמצעות ציוד ייעודי שאותו יש לחבר למקור חשמל של תלת פאזי. אם אין לך חשמל תלת פאזי, חשוב להודיע לקבלן המבצע את העבודה עוד לפני תחילת השיפוץ כדי שהוא יוכל לצייד את העובדים בגנראטור גדול שיספק את כוח החשמל הנדרש.

שאלה: מה הקשר בין מסור יהלום לבין היהלומים שאותם משבצים בתכשיטים?

תשובה: גם היהלומים המשמשים לתעשיית התכשיטים וגם היהלומים שבהם משתמשים לניסור הבטון מגיעים מאותו מקור, אך הם שונים. היהלומים המיועדים לתעשייה דחוסים בפחמן בלחץ גבוה, הם אינם זוהרים ונוצצים ומחירים זול בהרבה מאשר היהלומים המשובצים בתכשיטים.

קבלני ניסור בטון הם קבלנים אשר מחזיקים בציוד ייעודי לצד ידע הנדסי המאפשר להם לבצע ביצוע עבודות מורכבות בבטיחות ובאחריות. בחיפוש אחר קבלן ניסור בטון במרכז הארץ מומלץ לפנות אל קבלנים מורשים ורשומים בלבד, ולקבל מידע והמלצות הן מאתרים ברשת, הן מקבוצות בעלי מקצוע ברשתות החברתיות והן מקבלנים אשר צרכו את השירות.

תחום ניסור בטון הוא תחום המחייב משנה זהירות, בחינת התכנית ההנדסית של המבנה, ועבודה בתנאי בקרה מוקפדים. קבלן ניסור בטון במרכז הארץ ולמעשה בכל מקום הוא קבלן מורשה, אשר עובד עם ציוד בטיחות מתאים באתר וציוד בטיחות אישי לכל אחד מן העובדים והשוהים במקום. מדובר באחד מתחומי קבלנות המשנה המחויב לתנאי בטיחות מוקפדים ביותר.

עבודות ניסור בטון ללא תכנון מוקדם עשויות לפגוע בתשתיות תקשורת, חשמל ואינסטלציה של המבנה, ולעתים גם בתשתיות ציבוריות. חשוב לעבוד עם קבלן ניסור בטון במרכז הארץ המכיר את הסביבה והתשתיות, בר יכולת לקרוא תכניות הנדסיות ולזהות מפגעים מבעוד מועד.

הריסת תשתיות בטון מתבצע באמצעות כלים כבדים דוגמת כלי צמה או מכשירי חפירה קונגו, כאשר הצורך הוא בהרס מוחלט, או באמצעות ניסור בטון מדויק בעבודות הדורשות זאת דוגמת ניסור חלון, פתח יציאה, פתח לתאורה טבעית- על גבי משטח בטון קיים ללא הריסה. עבודות ניסור מדויקות מתבצעות באמצעות דסקיות בעלות ראש יהלום חזק ומדויק במיוחד.

בעת הזמנת קבלן ניסור בטון במרכז הארץ חשוב לוודא עם הקבלן שהוא מבצע את כלל השירותים הנדרשים, לרבות הכנת השטח ופינוי הפסולת אחריו. פינוי פסולת בטון עשויה להיות מורכבת ומחייבת עמידה בדרישות תברואה ואיכות הסביבה וחשוב לעבוד עם קבלן מורשה בעל יכולות לביצוע פינוי מלא כחוק.

תוכן עניינים
5/5 - (10 votes)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן