מה הקשר בין ניסור בטון לאיטום גגות?

מה הקשר בין ניסור בטון לאיטום גגות

איטום גגות וניסור בטון אלו שני הליכים בענף הבנייה, אך האם יש קשר בין שני ההליכים? בקצרה, יש קשר והוא מהותי בין איטום גגות לניסור בטון. איטום גגות יכול להתפרש על מגוון רחב של אפשרויות, וגם ניסור בטון מתבצע באמצעות טכניקות שונות. ריכזנו עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנוגע לאיטום גגות וניסור בטון.

מהו ניסור בטון?

ניסור בטון היא טכניקה שמסייעת לנו בשלבי בנייה שונים, בשיפוצים והכנת תשתיות. ניסור בטון היא טכניקה יחסית חדשה, הטכניקה מתבססת על שימוש במסור ייחודי עם להב המצופה שבבי יהלום/חלקיקי יהלום. בעבר הדרך המסורתית לשבור קירות בטון או ליצור פתחים לתשתיות ובדיקת צנרת הייתה באמצעות שבירה על ידי פטישים. הטכניקה המסורתית גורמת לנזק רב למבנה ולרוב אינה מדויקת. ניסור בטון היא טכניקה בה אנחנו מצמידים את המסור על גבי מסילה ייעודית, ובשלט רחוק ניתן להפעיל בצורה מדויקת את המסור בהתאם לגודל הפתח שנרצה. כיום ניתן להשתמש בניסור בטון ליצירת פתחים, להסרת עמודי בטון וכמו כן, יש גם אפשרות להשתמש בקידוח בטון לצורך יצירת פתחים בקוטר מסוים עבור תשתיות ואחרים.

מהו איטום גגות?


איטום גגות הוא תהליך המתבצע בטכניקות שונות, כמו זפת, יריעות ביטומניות, חומרים פוליאוריטנים, חומרים אקריליים וכד'. שלבי ההכנה בתהליך איטום גגות הם השלבים הקריטיים, והם בהכרח ישפיעו על טיב האיטום. שלבי ההכנה כוללים ניקיון יסודי של המשטח, הרמת דודי שמש, מזגנים ואובייקטים שעשויים להפריע בתהליך, ניקוי איטום קיים, שיקום בטון ועוד. רק לאחר הכנה יסודית של המשטח ניתן יהיה להתחיל למרוח את שכבת האיטום הראשונה בהתאם לטכניקה בה בחרתם. בשביל לוודא שהאיטום בוצע כראוי, יש לבצע בדיקת הצפה שאורכת כ-72 שעות לאחר ששכבת האיטום האחרונה התייבשה לחלוטין.

איטום גגות וניסור בטון מה הקשר בין הטכניקות?

כאשר אנחנו מבצעים עבודות בטון, עבודות בהן אנחנו משנים את המבנה הקיים ולמעשה יוצרים פתח לכל סיבה שהיא, אנחנו למעשה מסירים שכבת איטום (אם קיימת). ניסור בטון מחייב בתוכו תחילה תכנון חכם כדי לוודא שאנחנו לא פוגעים באף תשתית ולאחר מכן ניתן יהיה לנסר. לאחר שהפתח מוכן לחלוטין, אז מגיעה העבודה של האיטום. ללא ביצוע איטום לאחר עבודות ניסור בטון, סביר להניח שנצפה ברטיבות באותו אזור, במיוחד בימי החורף. לכן, הקשר הקיים בין ניסור בטון ואיטום גגות אינו מוכר לכולם, אבל אם אתם עומדים לפני שיפוץ בבית חשוב שתכירו בכך שלאחר עבודות בטון יש לבצע איטום במקום.

כאשר מדובר על גג המבנה יש לא מעט מקרים בהם נעזר בניסור בטון, לדוגמא כאשר אנחנו רוצים להרחיב את הגג ולהסיר אובייקטים מסוים, כאשר אנחנו רוצים ליצור פתחים לתשתיות כמו מערכת מיזוג ובמקרים רבים אחרים. כאשר אתם יוצרים קשר עם קבלן ניסור בטון, יש לשייך לאותה עבודה גם קבלן איטום שיוכל לעבוד בשיתוף פעולה עם אותו קבלן, כדי שאתם בסופו של דבר תקבלו את התוצאה המלאה עבור המחיר ששילמתם.

מה המחיר אותו נשלם עבור שתי העבודות?

בשביל לקבל הצעת מחיר מדויקת, עליכם לפנות לקבלנים השונים ולקבל הצעת מחיר. במקרים רבים, קבלן ניסור בטון או קבלן איטום יוכל להציע לכם הצעה משותפת בה שני בעלי המקצוע עובדים בסנכרון אחד אחרי השני. כאשר קיים קשר בין שני הקבלנים התוצאה הרבה יותר מדויקת. המחיר בדרך כלל נקבע בהתאם לחומר האיטום המבוקש כאשר יריעות ביטומניות נחשבות ליקרות ביותר (חומרים פוליאוריטנים גם הם באותו טווח מחיר). בנוגע לניסור בטון, המחיר נקבע לפי מ"ר וככל שהיקף העבודה רחב יותר, כך המחיר קטן. מנגד, כאשר עובי בטון רחב יותר, המחיר גדל

אודות איטום טל

חברת איטום טל הינה חברה המתמחה בטכניקות איטום שונות: איטום גגות, איטום בסנפלינג, איטום יריעות ביטומניות, איטום בחומרים פוליאוריטנים, איטום שלילי ואחרים. החברה בעלת ניסיון של מעל 15 שנים, היא פועלת בפריסה ארצית ובדגש על אזור המרכז וירושלים. החברה דוגלת בשקיפות מלאה מול הלקוח, עמידה בזמנים והבאת הפרויקט לתוצאה הטובה ביותר

תוכן עניינים

5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן