בואו להכיר את הצד השני של הבנייה, ניסור ופירוק!

יותר ויותר בניינים ומבנים נבנים לאחרונה מחומר הבטון בשל האיכויות שלו ובשל החוזק שלו מול אסונות טבע כמו רעידות אדמה, כמו הגנה מפני רסיסים והדף בזמן מלחמה ועוד.

בעוד שהעבודות בחומרים אחרים, פחות חזקים, נחשבות לפשוטות וקלות יותר, עבודות של ניסור בטון או קידוח בבטון מורכבות וקשות הרבה יותר. כאשר אנו נדרשים להריסת מבנים שלמים העשויים מבטון, או להריסה חלקית של קירות, לפתיחת פתחים בקיר הבטון או הגדלה של פתחים קיימים, לחיתוך של מדרכות וכבישים, ליצירת תעלות לכבלים, לצנרת או להתקנת מזגנים ועוד. אנו נדרשים לנסר בקיר בטון החזק.

אחד האמצעים החדשניים והעדכניים העומדים לרשותנו בעת פירוק המבנים, ניסור או קידוח הוא אבקת היהלום. כלי העבודה הסטנדרטיים המשמשים לחיתוך בחומרים אחרים שחזקים פחות, אינם יעילים ואינם חזקים מספיק כאשר אנו נדרשים לניסור ולקידוח בקירות בטון, בעמודי בטון ועוד.

היהלום הוא החומר החזק ביותר בטבע, ולכן הוא החומר המתאים ביותר להתמודד עם החוזק של הבטון המזוין. כמעט בכל מצב שבו אנו נדרשים להתמודד עם ניסור בטון אנו משתמשים בשרשרת יהלומים או במסור יהלום.

ניסור בטון – כמה מושגים שחשוב להכיר

בטון

זהו החומר הנפוץ ביותר בעולם. הוא מורכב מתערובת של מים, חול, חצץ וצמנט. תערובת הבטון היא תערובת נוזלית ולכן קל מאוד לעצב אותה, ורק לאחר יציקת הבטון התערובת מתקשה והופכת לחומר עמיד, חזק ויציב.

בטון מזוין

 זוהי תערובת בטון שהוכנה עם חומר נוסף כמו פלדה או מתכות חזקות אחרות במטרה לחזק את תערובת הבטון ולתת לחומר גמישות. כאשר חומר שאינו גמיש נמצא תחת לחץ הוא נסדק. תוספת הפלדה מעניקה לבטון המזוין את הגמישות הנדרשת במצבים שבהם מופעל לחץ על הבטון ומונעת בו סדקים.

קורה תומכת

זהו אחד האמצעים בבניה אשר נועדו לשאת את המשקל של המבנה. כדי לשאת משקל של מבנה יש צורך בקורה חזקה ויציבה, ולכן הקורות התומכות נבנות מבטון וכך הן יכולות להחזיק את משקל המבנה ולגרום לו ליציבות.

קידוח בטון

כל מי שניסה לתלות תמונה בקיר הבנוי מבטון מזוין גילה מאוד שרק בעזרת פטיש ומסמר הוא לא יצליח לתלות את התמונה. כל פעולה שאנו רוצים לבצע בקיר הבטון כמו העברה של חיווט חשמלי, פתח בקיר ועוד מתבצעת באמצעות קידוח בטון.

ניסור בטון

זוהי עבודה הנדרשת במצבים רבים, גם בפרויקטים גדולים של בנייה וגם בעת שיפוץ בדירות מגורים. כאר אנו מעוניינים ליצור פיר למעלית בחדר המדרגות, לפתוח פתח בחדר המדרגות לשחרור עשן, להגדיל פתח קיים של חלון או דלת בקיר או ליצור פתחים חדשים אנו מבצעים זאת באמצעות ניסור בטון. הניסור בחומר הבטון מאפשר לנו לבצע עבודה מדויקת, מקצועית ואסתטית, במינימום רעש ובמינימום לכלוך.

תוכן עניינים

5/5 - (1 vote)
בטון טופ

בטון טופ

מנכ"ל חברה משה אדרי שעוסקת ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית, עבודה בסטנדרטים מחמירים – חברת בטון טופ אשר נוסדה על ידי משה אדרי, עוסקת בעבודות הריסה, עבודות ניסור וקידוח למגזר הפרטי והעיסקי. חברתנו מתחייבת לעבודה מקצועית ובמחירים הוגנים ותוך הצגת אמינות ושקיפות.

השאירו פרטים
שירותים נוספים

שלח טופס להצעת מחיר מהירה

דילוג לתוכן